dissabte, 8 d’octubre del 2011

La meua descripció

Hola soc Samuel :

Tinc 11 anys.Soc el major de dos germans.Els meus cabells són castantys, tinc els ulls marrons. Soc 1'45 metres d'alt i el meu pes es de 40 kg.
Els meus color preferits són el verd i el taronga i m'encanta la pizza de barbacoa a mes de la pasta.
Les meues aficions sobretot són: el futbol i ballar ademes de: pasetgar amb la bici per el parc, jugar amb la gosa de m'ha tia, aprendre coses noves e interesant,etc .

M'agrada molt la musica actual i cançons com: What me, yo te esperaré, solamente tú, etc.
Els estiu pasat vaig descobrir altre de mis aficions que es busetgar i vore molts peixos plantes
marines. Sobretot el que mas m'agrada es vore jugar al meu equip, el mitjor del mon, el Barça.

I per ultim, el mes important per a mi es la meua familia i els meus amics.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada