diumenge, 3 de juny del 2012

Viatge a Granada

En primer lloc volia dir que m'he lo he passat genial en Granada.
Quan vam arribar estava molt emocionat perquè era el viatge de fi de curs i perquè... era un hotel de tres estreles!!!! També estava emocionat perquè mai havia eixit de la Comunitat Valenciana.
En resum el primer dia estavem molt emocionats.


Jo vaig convivir amb els meus amics i el vam fer molt bé.
A mi em va agradar tot, però principalment l'Alhambra i Serra Nevada. En la Serra vam fer una lluita de boles de neu, i en la Alhambra vam veure un munto de coses com per exemple: la font dels lleons...
Era tot molt bonic. 


Pense, que tots incloen: monitors, profesores i xiquets hem vivit una experiència inolvidable. Lo hem passat genial, crec que tots em convivit molt bé i hem viscut alguna que altra anècdota.


En resum un viatge genial!!!!!!! :D





Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada